© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

torsdag 9. september 2010

Rørende

Og så er det bare TRE dager igjen på jobb! I dag ble jeg gjort stas på med flotte blomster, stilige Georg Jensen-lysestaker i stål og deilige kaker - og tale. Rosene var like røde i toppen som jeg følte meg, og det ble referert til denne bloggens navn. Men mange, mange hyggelige ord fikk jeg, både fra taleren (nærmeste sjef) og andre kolleger.

En av mine beste kolleger som jeg har jobbet sammen med i 10 år, siden jeg begynte, var dessverre forhindret fra å komme på jobb idag, men sendte meg en utrolig hyggelig og rørende tekstmelding på mobilen. Dette er et sitat fra meldingen:

"Du er en flott dame med mange gode sider. En av sidene ved deg jeg setter så pris på er din velsignede ro, det kan storme rundt på lab og du er like rolig. Så er jeg glad for at du er like tålmodig hver gang "gamle" damer (jeg) spør om PC-ting og at du villig deler web-sider og bilder med meg."

Ah, slike tilbakemeldinger burde få komme med på CVen! *rørt*   :-D

Tidligere på dagen var jeg til min årlige astmakontroll. Jeg har nå gått ett år helt uten medisiner, og legen ville egentlig se det an ennå et år for å vurdere å friskemelde meg fra den diagnosen. Da jeg fortalte at jeg skal flytte, kikket han vurderende på meg og bestemte seg for å prompte friskemelde meg der og da i stedet. Pusteøvelsene viste omtrent samme resultater som tidligere år, med høyde for biologiske variasjoner. Tror nok ikke helt på at jeg er HELT astmafri, for jeg har til tider mye slim i halsen og slikt - men med tanke på hvordan jeg var da jeg fikk diagnosen ...! En helt annen verden!

English summary: Speech, lovely roses and very nice Georg Jensen candleholders of steal was given me from my colleagues at work today. At my annual asthma check today I was declared free from asthma - possibly one year premature. :)

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med verdig avslutning på jobben. Gode minner å ha med seg :-))
    Og gratulerer med diagnose-avslutning.

    SvarSlett
  2. Sikkert velfortjente ord. Og lekre roser! :o)

    Nå testa jeg linken din én gang til og NÅ virka den! Klikk-klakker = tresko, jeg regna jo med det (selv om det kunne vært flip-flopper også... ;o) ). De på bildet var nok noe mer høyhælte enn jeg er vant med, ja. ;o)

    SvarSlett
  3. Yay! Godt med alt som funker! :D

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...