© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

fredag 3. september 2010

Latmannsliv

Jeg hadde egentlig hatt lyst til å skrive om hvor fantastisk effektiv og arbeidsom jeg har vært, men da hadde jeg løyet noe vanvittig. Fordi jeg har jobbehelg, har jeg hatt hele dagen fri og kunnet gjøre nøyaktig hva jeg ville. Og det ble jo ikke så mye, viste det seg. 

Hva gjør man når man kjeder seg? Tar bilde av føttene!
Ble vekket i halv ti-tiden av fasadevask på naboblokken og etter en halvtimes halvsøvnig irritasjon stod jeg til slutt opp. Jeg hadde uansett i utgangspunktet planlagt å stå opp rundt den tiden for å ringe til BilXtra på Ullevål for å høre om de hadde en høytrykkspyler på salg. Det hadde de ikke. Og ikke på Alna heller, så da ble det ingen kjøretur på meg likevel og jeg kunne tusle rundt litt lenger i morgenkåpa. Endte opp med å se den sjette Harry Potter-filmen på DVD. Påkledt, altså. :-)

I kveld var det en fantastisk flott solnedgang her! Jeg lar meg så lett fascinere av fargerike solnedganger. Soloppganger også, men de ser jeg så få av at mengden er ubetydelig og sammentligningsgrunnlaget mot solnedganger bagatellmessig.


English summary: Had the day off due to the coming working weekend, but hardly lifted a finger. Did lift the camera though and took a few pics: feet and sunsets. Excellent combination ...!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...