© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

onsdag 8. september 2010

Kjendistreff

Dennis Storhøi
I dag er det ikke så mye å melde. Har så smått begynt å ta ut litt av mine 50+ avspaseringstimer. (Hvilket betyr at jeg avspaserte hele 20 minutter idag. Wow.) Stakk innom min nærmeste matbutikk på vei hjem og ble passert av selveste Dennis Storhøi mellom radene, og attpåtil havnet jeg bak ham i kassakøen etterpå. Han bor visst ikke så langt unna i nabolaget, sier mannen min som har truffet på ham oftere enn meg.

På jobb har det kommet opp plakat hvor det annonseres at jeg slutter og til torsdag blir det visst litt kaker og slikt. Og etter jobb følger en kollega etter meg hjem i bilen sin for å hente bokhylla som jeg nevnte i et tidligere innlegg. Det er jo flott at den kan brukes av andre etter at jeg anser meg som ferdig med den! Også får hun et langvarig minne om meg, hehe!

Mannen og jeg snakket litt om når vi kjører nedover med det første større lasset hvor vi lagrer ting på lagerhotell, og kom frem til at det enten må bli helgen 25.-26. september eller 9.-10. oktober. Den siste helgen gir oss litt mer tid til å pakke ned ting, men blir litt mer stressende for meg siden jeg begynner i den nye jobben 11. oktober. Jeg skal ringe lagerhotellet en av de nærmeste dagene for å bestille plass, og mannen ordner varebil fra Hertz når den tid kommer. Han har fortsatt ikke fått tilbakemeldinger på søknadene sine, bortsett fra det ene avslaget.

Nå er det på høy tid å legge seg! Natta!

English summary: Ran almost into the actor Dennis Storhøi at the local grocery today. He lives in the neighbourhood. Social event in my honour on Thursday at work with cakes, and a colleague follows me home to collect my 14 year old give-away bookshelf the same day. Debating which weekend to drive south with the first big load of our stuff.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...