© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

lørdag 18. september 2010

Helgetur

Så er vi på Sørlandet igjen. Mannen avspaserer på mandag for å være med i to intervjuer, og da benyttet vi anledningen til å ta med oss enda flere glassting som vi lagrer under kjellertrappen hos foreldrene mine. Jeg kan vel ikke si at jeg gleder meg til å bo "fast" her i kjelleren.

I morgen skal min mor lage komper. Det tenkte jeg å overvære for å lære noe. Komper er jo bare utrolig godt! Og på kvelden drar kanskje mannen og jeg på kino. De eneste filmene som gikk litt ut på kvelden, og som var interessante, var Salt og The American. Vi får se hvilken vi velger når vi står der. :)
Bildet er frekt og freidig lånt fra http://www.noruega.org.mx/News_and_events/Old_web/culture/Gastronom%C3%ADa/papas/

3 kommentarer:

  1. Fordelen av at du bor i kjelleren er at Snuskebassa er i området dann og vann. I luftlinje kan det ikke dreie seg om mer enn 300-400 meter?
    God kompemiddag! Jeg elsker de små grå bollene :-))

    SvarSlett
  2. Klubb er godt! lager dei av 1 kg`s posar med klubbemjøl, og det er like godt som der du må skrelle ei drøss med poteter og mykje anna styr!

    SvarSlett
  3. Snuskebassa: Absolutt en fordel!
    Shy B: Klubb er litt mer som potetball, er det ikke? I så fall er de mye mer kompakte enn sørlandske komper. :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...