© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

søndag 26. september 2010

Gressenke

Jepp, jeg er gressenke i et helt døgn. Jeg får anse det som en forsmak på resten av høsten når vi bor i hver vår landsdel før min kjære også får seg jobb sørpå. Etter at jeg kjørte ham til T-banen var jeg for en sjelden gangs skyld effektiv og hadde masse energi til å få gjort unna en del! Hurra!

Umiddelbart etter hjemkomst satte jeg på en tøyvask med sengetøyet jeg tok av tidligere i uka. Så stuet jeg oppvaskmaskinen full og satte den i gang og fulgte jammen opp med å vaske opp alle gryter og panner som stod på kjøkkenbenken. Etterpå gikk jeg løs på faglitteraturen min. Hyllene den står på skal ned før meglers fotografering, så det var på høy tid å pakke den ned. Nå står det bare noen bladholdere på hyllene, men det er kun fordi formatet ikke passet i eskene jeg pakket det andre ned i.
Halve stua er full av pikkpakk.
Fikk ryddet enda litt mer, men vi har fortsatt massevis som må pakkes ned. Veggene i leiligheten er omtrent strippet nå. Det henger et stort IKEA-bilde over sofaen, noen småbilder i entréen som dekker et litt stygt parti på veggen og bildet over hodegjerdet på soverommet. That's it.

Neste helg kommer min bror og familien på kombinert avskjeds- og bursdagsfest. Om ikke annet, så har vi denne gangen god plass i stua! Vi får heller skape litt hygge med Scrabble, Geni eller TP.  :)

Og så har det vært nok en flott solnedgang i hovedstaden. Vi MÅ finne oss en ny bolig hvor vi kan nyte fremtidige solnedganger! *sukk*
Himmelsk peiskos.
English summary: Washed some clothes, did some dishwashing, put away all my textbooks and did some general tidying. And enjoyed another lovely sunset in Oslo!

4 kommentarer:

  1. Takk for koselig hilsen fra deg.
    Så koselig at du vil følge bloggen min.
    Når det gjelder nærbilder, så bruker ikke jeg heller stativ. Jeg har men jeg synes det blir for tungvint å drasse med.
    Nærbildene er stort sett tatt med 55- 2000mm zomm
    Jeg har macro objektiv men har ikke brukt det
    Ha en riktig fin ukestart. så mye enda.
    Litt trening så blir dsu stø nok etter hvert.

    SvarSlett
  2. Jeg har bare en Canon Powershot SX20IS, og den kan jeg ikke skifte objektiver på. Men jeg har kjøpt meg en "strap on" Raynox-makrolinse som jeg prøver litt ut av og til. Og med DEN linsa sliter jeg med å holde kameraet stille nok. :/

    SvarSlett
  3. Jeg er besøkende nr 1111 på bloggen din!!! Bare så det er sagt :-)
    Ønsker deg en fortsatt magisk dag!

    SvarSlett
  4. Weee Snuskebassa! Men jeg stoler ikke på den telleren, altså. Den teller når jeg har klikket på en blogglink her inne og deretter refresher dette bildet. Så halvparten er sikkert bare meg selv ...

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...