© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

mandag 27. september 2010

Going international

I dag oppdaget jeg noe på bloggen min som jeg faktisk er litt usikker på hvordan jeg skal ta. Enten burde jeg bli svært skeptisk og veie mine ord på gullvekt. Eller så burde jeg synes det er stor stas med slik internasjonal oppmerksomhet. Jeg har nemlig hatt besøk fra MOSKVA på bloggen min! Det er jo egentlig litt kult. Men så er jeg liksom ikke helt sikker på om jeg altså bør bli litt bekymret også.

Nå er ikke dette det første utenlandske besøket mitt, men bloggen min er ennå veldig liten. Jeg har hatt et par besøk fra Canada, men det mistenker jeg noen venner for å stå bak. Det samme fra London. Og så har en ukjent svenske besøkt meg. Jeg tror vedkommende forvillet seg inn til meg under et søk på "euroflorist". Jeg tror jeg digger den gadgeten! Jeg får dekket mine syke nysgjerrige tilbøyeligheter. Muahaha!

English summary: Someone in Moscow visited my blog! How cool is that? I love that gadget!

3 kommentarer:

  1. Du skjønner vel kvifor russarane kikar innom? Du heiter jo RØDhette! Så du vert snart verva som spion ;)
    Anar ikkje korleis ein får til sånn visning der du ser kvar dei er ifrå dei som er innom...

    SvarSlett
  2. Hehehe! Det er DERFOR, altså? Nååå skjønner jeg! *glise*

    Den gadget-greia får du hvis du klikker deg inn på linken helt nederst under selve listen. :)

    SvarSlett
  3. Sånn for sikkerhets skyld. her finner du Live Traffic Feed:
    http://feedjit.com/freeLiveTrafficFeed/

    :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...