© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

torsdag 16. september 2010

Æ'dde mulig?!

Svaret på overskriftens retoriske spørsmål er et rungede JA! Det ER absolutt mulig. Her har jeg tatt et sentimentalt farvel til kolleger. Gått runden og sagt hadet til leger, medarbeidere, kolleger og bekjente. Sagt at "Dere finner meg på Facebook hvis dere vil!" og til noen få utvalgte at "Jeg har også en blogg hvis dere er interesserte." Og lovet på tro og ære å komme på besøk når jeg er i Oslo igjen. 
Enda en flott rosebukett ble meg overrakt da jeg forlot åstedet!
glemmer jeg at jeg forrige uke under astmakontrollen min ba om å få skrevet ut journalen min og at jeg lovte å hente den daget etterpå! Går det an?! Jeg må ringe poliklinikken når jeg står opp og spørre etter sykepleier Espen. Kanskje kan jeg overtale ham til å sende meg journalen i posten. Hvis ikke har jeg jo fortsatt mulighet til å kjøre innom; Jeg har verken skrapet av parkeringsoblatet fra bilens frontrute eller sendt inn adgangskortet siden jeg kom hjem fra jobb idag. Men posten er mer forlokkende. Det blir liksom litt antiklimaks å dra innom sykehuset og kanskje støte på en kollega jeg allerede har sagt farvel til.
Den første rosebuketten begynner å forfalle.

Jeg kommer til å savne mine nærmeste kolleger M, W og T! Det har vært en glede å jobbe sammen med dere! Jeg vet dere kikker innom bloggen min av og til, så kommentér gjerne og fortell hvordan det går med dere!


English summary: Silly me forgot that I promised to pick up my paper journal after my asthma check last week! Got to phone nurse Espen and persuade him to mail it to me. It would be an anticlimax to pop in to collect it and then bump into a colleague I've already said my goodbyes to.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...