© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

søndag 22. august 2010

Trått

I dag har det gått trått. Satt oppe til morgenkvisten idag før jeg la meg og kreket meg opp etter 7 timers søvn. Energinivået har vært på bunn og magen slo krøll på seg igjen. Tuslet rundt i morgenkåpe et par timer før jeg fikk tatt meg en lang dusj. Alt jeg har utført i dag har vært å lage middag (wok) og tatt en tøyvask. Ikke all verdens, med andre ord. Min kjære har derimot vært mer energisk og har både gitt garasjen et strøk maling, vasket badet og ryddet ned i en bod det han demonterte i går. 

Bokhylle med nips fra den andre bokhylla. Dette pakkes også en av de nærmeste dagene.
 Jeg gjorde forresten én ting til. Jeg plukket ut de bøkene jeg vil lese på i høst mens jeg bor i kjelleren hos foreldrene mine. Tror du det holder for høsten?
Høstens lesestoff
English summary: Hardly done anything useful today due to lack of energy. Picked out some books to read this autumn while living in my parents basement.

2 kommentarer:

  1. Om du er like treig som meg med å lese ferdig en bok, så har du for to år framover...Jeg er jo en periodeleser, sånn veldig intens med lange pauser mellom, he he. Håper du finner igjen energien.

    SvarSlett
  2. Da kaaaan det hende jeg leser litt raskere enn deg, for jeg ser for meg at dette dekker høsten og muligens til over nyttår. Litt avhengig av hvor mye jeg sitter i mine foreldres kjeller og sturer alene. :)

    Energien dukker opp sånn innimellom, men jeg er dårlig til å utnytte sjansene. *skjerpe seg*

    Hyggelig at du tittet innom! :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...