© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

tirsdag 17. august 2010

Lilla drømmer

Dette hadde jeg aldri trodd at jeg skulle gjøre! Ikke bare ETT, men TO innlegg om neglelakk i bloggen min. Frivillig! Verden står ikke til påske!

Jeg var innom Brynsenteret etter jobb i dag. Med 3-5 ukers mellomrom har jeg gått til fysioterapi for en vond skulder/nakke i to år der, og det er et velassortert handlesenter med opptil flere kleskjeder. Og kleskjeder har jo som kjent neglelakk. Cubus også. Der fant jeg til min overfladiske lykke lilla metallisk neglelakk for en svært billig penge. Ikke bare det, men til noen og tredve kroner fikk jeg kjøpe to flasker. Tenk det. Da falt valget på mørk blå metallic. Når ble jeg goth-inspirert, egentlig? Jeg tror ikke jeg fikk med meg den overgangen.

Jeg tok ørtogfjørti bilder av de lakkerte undersåttene mine, men håndverket var så dårlig utført (både lakkering og fotografering) at du skal forskånes mot det. Tro om noen legger merke til fargevalget på jobb i morgen?

Og raske Krogsveen-megleren sendte oss allerede i kveld verdivurderingen sin - og det magiske tallet ble 1 900 000,- ! Det betyr at vi kan være heldige og få solgt leiligheten vår for over 2 millioner! *drømme*


English summary: Bought two nail polishes today. Guess what colours!

5 kommentarer:

  1. Hva har egentlig skjedd med deg? Neglelakk og sånne jålegreier? *sjokkert*
    Kanskje du ikke har godt av miljøforandring? Tror du bare bør bli boende i din énkommanimills leilighet og jobbe på densammagamlejobben i femogtjue år til. Minst! :P

    ...men du veit jo at jeg liker lilla. Jeg er bare ikke så jålete av meg at jeg lakker negler... Men fargen var absolutt veldig, veldig fin! (Den blå også forsåvidt, men den ble litt for "sprek" for trauste, kjedelige meg :P)

    Lykke, lykke til med salg av leilighet og kjøp av kjempevilla med egen Kali-kommerpåbesøkmedhelebøtteballettenleilighet ;)

    SvarSlett
  2. Tror kanskje heller at dette er et tegn på at det absolutt er på tide å rømme byen! Og ikke orker jeg jobbe med den ene sære kollegaen min heller så mye lenger.

    Du, traust og kjedelig? *skratte* Særlig! :)

    Noen kjempevilla blir det nok ikke med mindre Norsk Tipping sponser oss ganske heftig, dessverre. Men vi håper å finne et fint rekkehus eller tomannsbolig ikke langt fra sentrum. :) *krysse fingre*

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  4. YES! Cubusneglelakk 2 for 30 har eg også forbrukt i sommar. Farge svart ;) Men det visst lilla sjanell som er in...

    SvarSlett
  5. Beklager Snuskebassa! Avslørende opplysning slettet ...

    Sjanell, ja. Jeg ble forsøkt påprakket en neglelakkfjerner fra Dior til 150,-. Gikk heller i nabobutikken og kjøpte fra H&M til ca. 40,-. :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...