© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

lørdag 28. august 2010

Jean Michel Jarre-konsert!

Tør vi tro på oppholdsværet?
Min første ordentlige utendørskonsert! (Jeg regner ikke med "Henriette VIII" av Dollie de Lux for omtrent 20 år siden.) Det er meldt møkkavær. Og nesten utsolgt på billettfronten, så det kommer til å bli mange tusen på Akershus festning i kveld. I regnvær. Lite sitteplasser og sild i tønne. Herlig! Jeg som er så glad i store folkemengder og ikke kan fordra å handle på Oslo City, for eksempel. Jeg kommer til å få noia i kveld, men gleder meg likevel. Må bare kle meg etter forholdene!

Støvler med ullsokker i. (Ullsokkene er knallrøde og et evig minne om Linda. Hun døde av kombinasjonen diabetes, nyresvikt og anoreksi i 2001 bare 28 år gammel. Hun strikket ullsokkene til meg et år eller to før hun døde. Du vil aldri bli glemt!) 

Jeg har funnet frem den flotte, knallgule sydvesten min som jeg fikk av mine vestlandske svigerforeldre.

Regnponcho som jeg fikk stukket i  hånda som en reklametingest for Egon for noen år siden og aldri har blitt brukt før.

Macro av vanndråpe på bilens frontvindu i går, fredag.

Varm genser, sitteunderlag fra Kiwi og ei varm jakke. Tørkepapir kan kanskje også være kjekt å ta med seg? Hvis det regner, burde jeg ha noe å tørke vannet av brillene mine med! Ellers kan resultatet bli som du ser på bildet til venstre.   :D

Hvis vi er SKIKKELIG heldige, blir været NØYAKTIG som meldt; Oppholdsvær fra kl. 18 og til over midnatt - akkurat i tidsrommet vi har tenkt å være til stede.

Håper bare magen min ikke slår krøll på seg, slik den ofte gjør! :-S


English summary: Jean Michel Jarre concert tonight! Let's hope it doesn't start raining!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...