© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

mandag 19. juli 2010

Yngel!

Steike! Den ene platy-søsteren viser seg å være bror - og nå har de drevet med innavl i fiskebollen min! Før vi reiser på ferie i morgen, vurderte vi å flytte biOrben inn på stuegulvet hvor det ville stått mer i skyggen og i et litt kjøligere rom. Vi flyttet litt på den, men fant ingen god måte å flytte 30+ kilo på, så da vi hadde vugget akvariet noen centimeter nærmere kommodekanten, forkastet jeg tanken. Det ble virvlet for mye gugge opp fra bunnen. Da var det bare å lirke akvariet tilbake på plass, og det var da jeg oppdaget et lite orange knøtt som svømte lettere forskremt langs bunnen! Himmel! Eller rettere sagt: Hav!

Bildet er tatt i januar 2010 og viser enten mor, far eller tante til (sl)yngelet jeg så i kveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...