© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

lørdag 3. juli 2010

Signering

I dag har det vært skikkelig lummert ute! Den kalde brusflaska er full av kondens på utsiden og jeg ble svett av turen til butikken. Vinduene står på vidt gap, balkongdøra likeså og vifta blåser direkte på akvariet. Stakkarene der har ikke så mange måter å kjøle seg på hvis vanntemperaturen stiger. Da må matmor trå til. Men foreløpig ligger altså tempen på akseptabelt nivå. At jeg må skifte vann er en annen ting ...

Taklistene som ble påbegynt forrige helg, kom ikke lenger enn til å bli kuttet opp og tilpasset. Langtidslagring av lim fra ifjor sommer viste seg å være en dårlig idé, så min kjære fikk kjøpt inn nytt lim i går. Men så viste det seg at da siste lista skulle opp, så manglet 30 cm. Og på Maxbo får de ikke inn de listene før til tirsdag. Tingenes iboende f***skap slår til.

Idag har jeg signert arbeidsavtalen med ny arbeidsgiver og krysset av for at jeg aksepterer stillingstilbudet, slik at jeg får sendt det til mandag. Det hadde vært for dumt å miste jobben fordi jeg somlet med å sende inn svaret, selv om de fikk telefonisk beskjed på onsdag som var.

English summary: Hot and humid day! Signed the papers for my new job today.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...