© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

søndag 18. juli 2010

Pakking og PC-mus

I morgen har vi planer om å kjøre en tur til mine foreldre og være der omtrent ei uke. Og som du kanskje husker, så tilbød de seg å lagre "glass du er redd for" under trappa i kjelleren. I går var derfor min kjære og jeg på jakt i bodene etter alle eskene til de forskjellige tingene i skapene våre. Vi endte opp med en anseelig mengde små esker, og i dag fikk jeg brukt de fleste. Vi har ihvertfall drikkeglass nok så det holder! Bildet viser rene kunstinstallasjonen av noen av de ferdig pakkede eskene.

Da min kjære bestillte den nye bærbare PC-en til meg, oppdaget jeg at man tilsynelatende kunne fått den i enkelte andre farger. (Det viste seg å være feil - de andre fargene var andre modeller.) Da kom jeg med et lite hjertesukk om at "Jeg skulle heller hatt en RØD en!". Dette gikk ikke upåaktet hen. Da han noen dager senere var ute for å kjøpe en trådløs mus til meg, DA kjøpte han en RØD MUS! Skikkelig kræsj med den mørkeblå laptoppen. *hehe* "Jammen du sa jo at du ønsket deg en rød laptop, og da tenkte jeg at ..." Det var nå ordentlig søtt av ham, da!

English summary: My parents allow us to store "glassware we were concerned about" under the staircase in the basement. Packed down quite a few glasses today! And hubby bought me a RED wireless mouse for the laptop the other day. RED!

3 kommentarer:

  1. Har ikke du rød mus fra før :-)
    Hilsen sjefen og wivi

    SvarSlett
  2. Dere har mye å gjøre, skjønner jeg? *ler*

    SvarSlett
  3. Ja vi er totalt utslitte begge to :-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...