© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

torsdag 29. juli 2010

Kjoleprøve

Det er to år siden jeg kjøpte en flott selskapskjole til ei venninnes bryllup. Derfor tenkte jeg at det var lurt å prøve kjolen igjen før jeg tar den med meg nordvestover. Tenk å stå der, dagen før bryllupet, med en kjole som ikke passer! Angst! Men kjolen passet fortsatt som et skudd, og jeg kan puste lettet ut. De nye skoene mine passet også bra til. Men som du kan se av ringen og anhenget, så har jeg ikke bestemt meg for hvilke smykker jeg skal bruke til, men jeg heller sterkt mot det grønne.

Ellers har vi ikke gjort så mye annet i dag enn å pakke om fra forrige tur, fjernet noe og lagt til annet. Tar med meg ei dobbelbok av Läckberg som jeg har hatt stående i bokhylla veldig lenge. Og så får jeg kjøpe meg et kryssordblad eller to når vi er fremme. Det er nesten tradisjon - å dra til svigers og ha et par kryssordblad å bruke tid på.

Når jeg flytter inn i kjelleren til mine foreldre, kommer jeg til å ha et lite lass med bøker og DVD-er med meg. Jeg mistenker at det blir mye kveldslesing, nettsurfing og filmseing i høst. Og ryggvondt. Jeg tar med meg ei gjesteseng herfra og håper det går bra. Ryggen min har antakelig blitt bortskjemt med veldig god seng i heimen, og takler dårlig andres senger (med mulig unntak av hotellsenger). 

I morgen har vi omtrent åtte timers kjøring foran oss. Det strekket tar heldigvis (for meg) min kjære seg av. Jeg kommer til å slukne en gang etter Gardermoen og slumre hele veien mot Dombås. Jeg blir altså så TRØTT av å kjøre bil! Derimot elsker jeg å kikke på fjellene og naturen ned Romsdalen, så jeg håper ikke skylaget ligger for lavt.

English summary: Tried on a two year old dress for a wedding next weekend. It still fits! *phew* Had a quiet day re-packing for the new trip. This time to my in-laws. When I move in with my parents I'll most likely bring a bunch of books, DVDs - and one of our guest beds due to my weird back. Oh well - got an eight hour drive ahead of us when we get up ... O'joy.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...