© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

onsdag 7. juli 2010

Høneblund

Fire og en halv time! Så lenge varte høneblunden min i ettermiddag og kveld. Jeg bråvåknet med akutt dårlig samvittighet over å ha sovet så lenge - ihvertfall slo samvittigheten til da jeg innså at jeg ikke hadde lagt meg for natten, men altså våknet av en blund. Jeg eier ikke søvnryme. Kanskje det blir bedre når jeg begynner å gå i vakt i den nye jobben min, og slipper å stå opp kvart på seks hver morgen for å begynne jobb kl. 7? Jeg er et uhelbredelig B-menneske og ikke skapt for å stå tidlig opp hver dag!

Egentlig burde jeg brukt kvelden til å få bedre orden på den nye bærbare, som jeg fikk på døren i går.  Men jeg brukte flere timer på å få den installert og lagret en haug med favoritter i browseren i går. Takk og pris for Delicious.com (som ikke har med verken mat eller drikke å gjøre)! Mens jeg lagret alle favorittene, slo det meg at jeg er en skikkelig nerd. En haug med medisinske tidsskrifter, faglinker og andre helserelaterte linker dominerte utvalget. Men altså - alle timene i går avskrekket meg fra å begynne på det igjen da jeg hadde våknet til liv igjen i kveld.

Og nå har ryktet om min bortgang (eller kanskje det var avgang) begynt  å gå på jobb. Snart ferie! :D

English summary: Had a 4,5 hour long nap. Should've worked on my new laptop, but couldn't be bothered after the nap. I'm a nerd! And rumours of my leaving have started at work.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...