© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

mandag 26. juli 2010

Energimangel

Jada, jeg er på Facebook også! I en av gruppene jeg er medlem i, dukket det i dag opp en fornøyelig illustrasjon, og den MÅTTE jeg bare dele!

Jeg er ikke helt frisk. Jeg skulle inderlig ønske at jeg var det, men slik ble jeg dessverre ikke skapt. Fem forskjellige diagnoser har jeg, og i ekstreme tilfeller vil hver av dem være invalidiserende. Så ille har jeg det heldigvis ikke, men tilstandene kan være plagsomme nok til tider. Mangel på energi og overskudd har de siste årene vært mest plagsomt. Så selv om jeg jobber 100%, er det sjeldent jeg føler meg 100%. Men nok om det nå. Jeg kommer til å ta for meg diagnosene hver for seg senere på et tidspunkt som passer meg bedre.

Nå er vi ihvertfall tilbake i Oslo etter å ha tilbrakt ei uke hos foreldrene mine. Den "uformelle samtalen" til min kjære gikk greit, men han fikk ingen "feeling" fra de han snakket med, så det er helt i det blå hvordan det egentlig gikk. Vi fikk høre i etterkant at det er over femti søkere, så det er bare å krysse fingrene!

English summary: Found a cute illustration on Facebook. I have five diagnoses that in extreme cases each can cause invalidisation, but I'm not that strongly affected. Thank God! I'll tell you more about them later when it suits me. Hubby's informal chat with a potential new employer went ok, but we don't know anything yet. And there were  over 50 applicants!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...