© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

tirsdag 27. juli 2010

Elektrisk rydding

Etter noen netter i egen seng, begynner formen å komme tilbake. I dag fyllte vi opp bilen med elektrisk søppel og kjørte til Lefdal for å bli kvitt det. Bilen ble faktisk HELT full, og neppe forsvarlig lastet, men plutselig har vi faktisk ledig hylleplass i den nærmeste boden i kjelleren. Luksus! Hos Lefdal ble en av kontainerne deres faktisk halvfull av søppelet; to gamle støvsugere, PC-tykkskjern, PC-flatskjerm, diverse tastaturer og PC-mus, gammel kassettspiller (fra det gamle, flotte anlegget mitt. *sukk*), diverse kretskort, en billig luftkjøler som egentlig aldri funket, 30-40 år gammel én-plates stekeplate og annet makkverk. GOOD RIDDENCE! Litt mindre å flytte på senere! :-)

Og mens vi først var på Alna, stakk vi innom salget på XXL og jeg fikk kjøpt meg en ny tightshorts. Kjekt!

Om et par dager drar vi til svigers på Vestlandet. Det er meldt dårlig vær, men varmt hjerterom, så det blir en kjekk tur likevel. Det kan bli en stund til neste gang vi drar vestover grunnet flyttingen, så vi får benytte sjansen! Kanskje svigers kommer ned til OSS neste sommer i stedet? Forhåpentligvis har vi egen bolig innen da! :-)

*drømme*

English summary: FINALLY gotten rid of a LOT of electrical waste. Filled the car almost to the roof. Bought a tight shorts at sales. And going to the in-laws in a few days on the west coast. Maybe next summer they'll visit us in our new home?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...