© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

torsdag 24. juni 2010

TO DO-liste

Vi har snakket sammen om det før, mannen min og jeg. Ting vi burde få med oss mens vi bor i Oslo. "Burde" ... Det er så mye vi burde ha gjort, burde gjøre. Oftest blir det ikke noe av. Slikt sett er vi for like av oss. Vi drar hverandre ned. Jeg har ofte inntrykk av at i andre parforhold så drar man hverandre opp. Hvis en foreslår en aktivitet, så blir den andre med på det. Hos oss er det motsatt. Hvis en foreslår en aktivitet, så sier den andre ofte nei, og da blir det ikke noe av det for noen av oss. Vi burde absolutt skjerpe oss!

Men tilbake til burde-listen. Også ofte kjent som TO DO-listen. Her er min raskt nedskriblede TO DO i Oslo før flytting-liste:

* Vigelandsparken
* Operataket i solskinn
* Norsk Teknisk Museum
* Vikingskiphuset
* Holmenkollen
* Botanisk hage
* Emanuel Vigeland Museum
* Småflaskemuseet
* NRK Opplevelser
* Munch-museet?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...