© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

tirsdag 22. juni 2010

Så var jeg her, jeg også ...

For en tid siden stod valget mellom å åpne en Flickr-konto eller en blogg. Jeg endte opp med en Flickr-konto da fotografering stod i mitt fokus akkurat der og da, men jeg halvveis bestemte meg for at om jeg fikk en ny jobb og skulle begynne flytteprosessen - DA skulle jeg starte blogg! Kanskje. Skrive om flytteprosessen, pakking, innflytting, spenningen rundt det å begynne i ny jobb - og senere som en slags dagbok for de som gidder å lese. Kanskje.

Vel - jeg fikk telefon i dag. Jeg har blitt tilbudt en jobb i hjembyen min, og jeg kommer sannsynligvis til å takke ja. Lønna som tilbys skal være ganske råtten for at jeg sier nei. Jeg har tross alt søkt meg dit i minst tre år!

Og dermed ble denne bloggen opprettet.

Hvorfor "Rødhette"? Godt spørsmål. Jeg kom rett og slett ikke på noe bedre i farta! Jeg har rødt hår som jeg er stolt av, så der er fargekoblingen. Kanskje endrer jeg navn senere, men inntil videre får bloggen hete det den heter. De små grå kommer kanskje på noe bedre på et senere tidspunkt.

Snart kommer mannen min hjem fra jobb, og da skal han få beskjed. Timingen med hans jobb er særdeles dårlig, men det er sjeldent slikt er perfekt timet. Den delen av sommerferien vi skal tilbringe i hjembyen min vil nok bli noe brukt til visninger og å gjøre seg bedre kjent med de forskjellige bydelene igjen.

For en jobb vi har foran oss ...!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...