© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

lørdag 26. juni 2010

Fortsatt ingen papirer!

Æsj, jeg har fortsatt ikke fått papirene som jeg venter på! Jeg blir nødt å ringe dem til mandag og etterlyse dem. Jeg kan ikke si opp før jeg har papirene i hendene! Og 1. juli er allerede kommende torsdag, så det begynner å haste. Jeg kjenner at jeg blir frustert av slikt.

I dag har min kjære begynt på de to siste taklistene som skal henges opp på kontoret. Arbeidet stoppet vel opp for et år siden, så man kan vel si at det er på tide å gjøre det ferdig? Det måtte i alle tilfeller ordnes før vi får noen taksering av leiligheten.

For trekvart år siden fikk jeg en flott Dendrobium-orkidé av min fetter. Den hadde massevis av flotte hvite blomster og var virkelig en fryd å se på. Dessverre tålte den ikke min behandling. Jeg er en plante-dödare av de store, så i seg selv var ikke det så rart. Men jeg fikk meg ikke til å kaste den umiddelbart. Derfor ble den plassert på kjøkkenbenken i påvente av videre behandling. Potten inneholdt jo så mange barkebiter jeg kunne bruke til de andre orkidéene mine! Noen av dem trenger absolutt påfyll. Og idag, da jeg ble akkurat passe lei av å se den store popcornboksen på samme kjøkkenbenk, kom jeg på at jeg skulle tømme/riste av all barken fra orkidéen og oppi popcornboksen! Schmart! Så nå har jeg en stor popcornboks med litt bark i bunnen. Kjekt å ha! :)


Dendrobium etter ristingen. Luftig mellom døde røtter! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...